6/19/2008

一个我从未到过的熟悉地方...

A


B

今晚...有个旧朋友系个Q度叫我...

好久不见...

的确我地好耐都无问候过对方喇...

大家倾下倾下...我就走去佢个Qzone度睇睇啦...仲睇埋佢个相册...

点知入到相册...见到嘅第一张相...

忽然比左我一个好震撼嘅感觉...

"我系边度见过嘅...我确定我见过..."

3秒钟之后...

我马上打開旧硬盘里面嘅某一个好旧好旧嘅文件夹...

里面有一张相...

就系紫色衫女仔果张相喇...Photo A

佢系我两年前嘅女朋友...我最中意嘅哪一位...

偶尔我也会找这张照片出来看看...

这张照片是她05年去HK Disney拍的...她没有给我任何在公园里面的照片...

也没有在市区或者景点的照片...只给了我这一张...或许这张是最美的吧...

我也一直保存着...一直在看...一直在回忆...

...

直到今晚...

我又重新看到那个沙滩了...

就是我那个旧朋友的那张照片...Photo B...

又是一个微笑...

还有海浪...与蓝色的别墅...

这晚我又重拾了许多东西...

...

最后我想问...这个地方是那里呢? 

为什么是这个地方...告诉我吧...

No comments: