6/15/2008

30分鍾的路程...

今日一早起身...

如常到洗手間梳洗...

剛剛洗幹凈塊面...想話翻房開電腦...

竟然比我見到個馬桶旁邊放左本<音響世界>系度...

邊個甘無收尾阿...

于是我就坐左系個厠所板上面Look Book喇...

睇完廣告...睇買目錄...

已經過左十幾分鍾喇...

好啦...等我呢個有手尾嘅人放翻好本書啦...

一出洗手間...經過廚房嘅時候...

竟然系個米缸上面有本<東張新望>...

個封面仲鬼甘吸引添...

又系邊個甘無手尾阿...

肯定系我阿媽啦...

跟住我就系廚房個冰箱旁邊睇D明星嘅"近況"喇...

時間又過左一陣...

我放好本書...

經過客廳個飯臺嘅時候...

竟然又比我見到本好耐之前...我系周記羅翻黎嘅<美食指南>.
..
裏面講左好多關于點心嘅故事...于是我就一邊飲D隔夜茶...一邊睇喇...

仲搞到我鬼甘想去茶樓添...頂!

又系邊嘅亂甘放我D書呢...

最后我羅住呢3本書行翻入房開電腦...

Login之后發現...

原來由洗手間翻房嘅時間本來系30秒...

今日系30分鍾的路程...

No comments: