6/12/2008

文體

有日同阿盛系度討論緊排版嘅問題...
因為之前都討論過打竪黎排字...最后當然系被否定啦...
而最近我地又重新拿翻呢個話題出黎...
因為新嘅美編採用左竪式去排標題...而正文又用翻橫嘅方式去排...
系我心目中,我認為如果標題系竪嘅,甘文章就一定全部要系竪嘅...
如果系橫嘅...甘全篇文章都要系橫嘅...
我本來就覺得非常反感...而阿盛就認為呢個系美術設計...
而且我地仲討論過一D報紙嘅排版方法...
的確宜家仲有好多報紙嘅名稱都系用竪嘅方式寫...
而內容就完全用橫排列...
直到前幾日我系查資料...
突然靈機一動...
其實報紙...又或者採用呢种方法排版嘅書刊...
極大部分系因為之前其實全部嘅排版方式都系竪排嘅...
而后來為左適應新嘅排版方法...
所有就將正文改成橫排...
但系因為個書刊名字通常都系由某某人題寫嘅...
具有非常高嘅歷史價值...
往往就忽略左標題嘅排版方式喇...
因此...
就系甘喇...

No comments: