10/05/2008

保持通话


开头就系绑架情节,故事既主线仍然唔系好清晰 

直到古天乐出场,男女主角开始对话.故事先至正式开始 

呢个系成部戏第一个高潮部分,就系汽车追逐既段落喇 

导演同编剧系呢度同咗好大既边幅去突出追車既场面,而且有好多特技镜头 

声音效果直到我睇完成部戏,我仍然觉得系最Perfact既. 

基本上好睇既电影情节都系非常紧凑,呢部作品就拥有咗以上调校 

而且鲜有出现冷场既镜头,故事好流畅,呢个流畅系指;呢个系我个人口味既问题 

我觉得一部好既电影千万唔好出现一D唔合理既情节或者对白 

呢部电影又真系無发生以上我所讲既情况喔~真系难得. 

最后睇完,我感觉呢部电影已经拍得住上年度既<导火线>喇 

未来各大试听展会上面,肯定可以揾到呢部戏.仲有一个地方我会为呢部戏加分既 

就系对于個结局我真系估唔到,呢種先至系我要既感觉. 

PS:我唔明點解大S個細佬18歲...又會系大學畢業既呢?個編劇有問題~

No comments: