5/03/2008

Lucky


似乎一直以来幸运都与我无关... 

谂谂下其实都唔可以甘讲嘅...自己是否幸运...其实是由其他人去定夺的... 

个人嘅得失都是注定好的...从来就只有谁比谁倒霉...谁比谁幸运... 

所以永远有人比我倒霉...同时又永远有人比我幸运... 

今日同阿聪去左万国...一个好耐都无去嘅地方... 

楼上有"湾岸"玩...于是米陪下距玩啦... 

买银嘅时候... 

原本1蚊1个嘅银升到1.5一个... 

不过好在买20送5...我地两个人一齐买左20个送10个... 

啊...原来有得抽奖喔... 

甘米抽罗...随便抽左个"51"出黎... 

果个卖银嘅女仔突然尖叫... 

仲好兴奋甘同我讲...有银送啊... 

我即时心喺度谂...哦...送多几个喺米... 

跟住个女仔就打声同我讲..."送五十一个啊"... 

哇...我突然愣左一下... 

然后就接到一个袋住51个银嘅袋仔喇... 

因为可以抽两次...最后我再抽多左个"10"... 

再送10个... 

旁边嘅阿聪就同我讲"哇..你今日甘红嘅..." 

"喺咩"...我自己都唔信... 

翻屋企嘅路上谂翻起...从前有人同我讲... 

叫我唔好赌...唔好乱甘浪费自己嘅运气...因为运气会喺你最需要嘅时候帮到你... 

哈哈...乜我今日好需要运气咩? 

无人知...不过如果有得选择...我希望好运唔好喺今天出现...

No comments: