4/28/2008

ハタチの恋人

用左两晚时间...

睇晒呢部收视极差嘅<20岁恋人>...

因为有Misami(长泽雅美)...仲有秋刀鱼先生...

个故事题材本身就唔喺好吸引(好多人都喺甘讲)...但喺我唔明点解我会中意睇...

故事喺讲一个50岁嘅男人邂逅一个20岁嘅后生女..

个男人仲呃呢个女仔话自己喺小说作家...然后增加见面嘅机会...慢慢呢个女仔又对呢个男人产生好感...

最后真相慢慢浮出...呢个男人竟然喺呢个女仔嘅爸爸...

点解呢个男人会对呢个女仔甘好呢? 喺因为女仔个样生得好似呢个男人嘅嘅初恋情人...

而呢个女仔对呢个男人有好感...喺因为觉得喺距身上学到好多野...剧情发展得算喺合理啦...

睇完之后...唯一嘅感觉喺大人嘅世界...同细路仔嘅世界永远喺有差别嘅...而女人嘅想法...

又会比男人更加成熟...

其实对我黎讲...一个十分深刻嘅观后感喺无嘅...不过套戏里面有一句话:不要问别人答案,如果答案错了而去怪责别人,这是不对得.答案是要靠自己去寻找的...

虽然对于呢套剧无任何感觉...不过至少都睇完了...说真的...感觉不强烈不等于没有感觉...

我相信如果是亲身去看这套戏...每个人都会像我那样...有一种不能说出口的奇怪感觉...至少是以前没有碰到过的...

No comments: