4/19/2007

Unlimited

最近發現一個問題...事源喺楊千嬅一只專輯"Unlimited" ,林夕曾經喺叱咤個頒獎禮上面提及到"Unlimited" 喺一張好高質素嘅專輯,但係好明顯大路嘅樂迷唔喺好中意專輯裏面嘅唯一派臺歌"我的生存之道". 

呢個就喺矛盾喇,雖然可能市面上大多數目嘅專輯裏面;好多歌會好听過派臺果首,例如Eason嘅"葡萄成熟時"受歡迎過"夕陽無限好",等等.

重點係有人提出過楊千嬅最近嘅專輯都唔好听...點解會甘嘅呢? 

有一個高手一針見血地指出咗原因,多數受歡迎嘅歌曲都會有K味,意思喺大多數人都會聼完之後就曉唱喇,Karaok嘅點播率就自然高啦... 

的確"Unlimited"嘅內涵喺好成熟嘅,應該講去到一個更高嘅level,只不過喺我無feeling...因爲我還停留在聼K歌嘅階段... 

如果要聼有K味嘅歌呢...Justin同Janice絕對OK,睇下宜家D人反應就知道啦! 

我用咗幾日去review翻好多呢方面嘅資料,聼咗好多歌,當然唔喺D咩hit歌啦,Edmond就喺一個其中相似嘅例子,市場需要K歌..但係樂壇係需要好歌..做歌手既目的係將自己既感受帶比每個觀眾... 

如果原地搭步,隻隻k歌,咁香港樂壇死得喇...可能對聽慣K歌的人要需時間細味... 

我承認我自己喺一個乜歌都聼嘅人,以前會覺得自己懂得聼歌,知道如何去欣賞一首歌...可能自細就跟阿爸聼音響嘅關係,當然喺指軟件啦,嘗試唔同嘅音響硬件,喺要付出好多Money嘅... 

啊,離咗題...我發現從前我聼歌,聼唔同嘅歌手,唔同嘅歌曲,但係同一種風格,其實自己的耳朵已經開始糜爛. 

歌手Grow up.我諗我自己都要喇...

No comments: