3/06/2007

筆友

晚上无聊就执下屋啦...

发现其中一个旧鞋合里面有好多信喔...

哇!原来喺好耐以前同一個女仔写嘅信!

好喇!等我地翻返去果個年代先!

1999年,我同距喺Tom.com個Chat Room度认识嘅!

哈!仲用緊56K上網啊!其實我都唔喺好明幾時開始嘅...原本喺網友...搞下搞下變咗做筆友!

我當時喺一個高中生啦...佢就喺初中...讀4中嘅...

睇真D...原來已經用英文名架喇!我就當然叫Alex啦...佢叫Winnie...

我記得後來佢去咗9中讀高中,只有大家都有留联络電話嘅...依稀記得喺136嘅...

我仲記得佢住喺中山八嘅富力果度...果陣時嘅中山八馬路邉仲有一個好多白鴿嘅廣場,宜家當然毋咗啦...

我都唔知几時開始...大家就毋联络嚕...大家都毋留QQ同Email...

最後就梗喺揾唔翻啦...大家從來都未見過面...我又畢業喇...佢又升學喇...

哈哈...最後都喺得淡笑...同埋一個Nike鞋合裝住嘅一堆信!

No comments: